duminică, 30 ianuarie 2011

Madeline- Petra Bijoux

Dupa cum am promis si in descrierea blogului, in fiecare zi doresc sa va  prezint cate o persoana deosebita . Astazi am placerea sa va prezint o doamna arhitect care are puterea de a zamisli din fire reci bijuterii calde si senine. Este vorba despre Madeline sau http://petrabijoux.blogspot.com . Fiecare atingere a ei ,atent planuita, este ca o bagheta magica pe care toti am dori atat de avid sa o manuim. Reteta este simpla: un fir de sarma de argint descantat si potolit cu miscari dibace, o picatura de piatra puternica ,un bob de perla indelung cautat  si ..... abracadabra : cercei delicati la ureche ferecati , medalion cochet ce -ti pastreaza  un secret, bratara cu invartecus care alunga gandu' ascuns. :)
Creatiile Petrei sunt elaborate, delicate si distincte. As recunoaste o bijuterie realizata de ea cu ochii inchisi. Daca purtati o bijuterie semnata Petra  inseamna ca stiti exact despre ce vorbesc . Daca nu... sper ca am reusit sa va stimulez curiozitatea si sa va insuflu dorinta de a vizita magazinul ei.



Un comentariu:

  1. Am si eu o pereche de cercei de la Made si va spun cu mana pe inima ca pozele nu redau cu adevarat frumusetea lor.Sunt minunati!!!!!
    Cu drag Mihaela Munteanu de la MIKILAND.

    RăspundețiȘtergere